czwartek, 9 grudnia 2010

Dwie sprawy.

Kazuo Chiba (8 dan) i Paul Robinson (4 dan) podczas B.A. Summerschool 200
 Pierwsze.

Shihan Peter Brady z Shihanem Williamem Smithem. Ren Shin Kan Dojo, Cradley Heath.      
Z Krystianem byliśmy na stażu, który prowadził Pan Etsuji Horii (7dan). Przed stażem napisałem do mojego dobrego znajomego Neila Blacknella (Azami-kai), żeby zapytać kto zaś, a On na to, że to jego stary znajomy, że zna go od 25 lat, że lubi sie dobrze zabawić i jeśli mam siostrę to żebym mu jej nie przedstawiał. Powiedział też, że pozostaje On pod wpływem Pana Kazuo Chiby i że jego aikido jest bardzo zbliżone do tego jakie prezentuje Mr Peter Brady. Sounds good. Zapowiadało się rewelacyjnie i tak było. Świetne aikido, dobry nauczyciel, wspaniała atmosfera w dojo. To tyle, nie zostałem żeby się przekonać jak mu się podoba nocne życie Warszawy, ale mam nadzieję, że nasi warszawscy koledzy pokazali mu jak można się bawić w Polsce.

















Pan Etsuji Horii (7dan) w Warszawie 2010.
Drugie.
Dziś na macie było nas dziewięciu! Cieszę się, bo pojawił się Piotr, którego już dawno nie widziałem i do tego przyprowadził syna - Antka. Dziś na specjalne życzenie Mariusza było trochę "jo"- tylko trochę. A Marek ostrzygł włosy!

W sobotę wybieramy się z chłopakami na staż z Panem Roman Widawskim (3dan) do Hara dojo w Łodzi.
Napiszę jak było.





Źródło zdjęć z Panem Etsuji Horii  http://www.aikido-poznan.pl/galeria/zdjecia-ze-stazy/sensei-etsuji-horii.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz